Lapas

ceturtdiena, 2012. gada 5. aprīlis

Brīnumu gaidot...

   Pagājušajā vasarā ar interesi sekojot līdzi domubiedru- dārzmīļu un puķumīļu veiksmēm un neveiksmēm skaistuma vairošanas procesā, kādas jaukas latviešu kundzītes Veronikas foto galerijā ieraudzīju kaut ko īpaši skaistu un līdz šim neredzētu...


Tik ļoti mani piesaistīja šis eksotiskais augs, ka metu kaunu pie malas un aizrakstīju Veronikai vestulīti ar lūgumu padalīties ar viņas īpašumā nonākušā brīnuma sēkliņām...
  
Man par lielu pārsteigumu,nepagāja ne pāris nedēļu, kad es jau saņēmu atbildes vēstulīti no burvīgās kundzes Kurzemes pusē. Cik liels bija mans prieks, kad, atverot aploksni, pretī izvēlās īpaši rūpīgi iesaiņotas, tik ļoti gaidītās sēkliņas!


  Un nu jau labu laiciņu uz manas palodzes pavasara saulītē jautri gozējas pavisam vienkāršs mala podiņš, kurš sevī auklē šī jaunatrastā brīnumiņa jauno paaudzi- neskaitāmus zilganzaļās sarzāles PURPLE jaunstādus.

Izmeklējos internetā, bet tā arī īsto mana brīnuma vizuālo attēlojumu neatradu. Izraku kaut ko līdzīgu, taču šaubos, vai tā ir PURPLE...Būs pirmie ziedi, tad savu mīluli izrādīšu...
  Ar nepacietību gaidu lielo pavasara stādīšanas laiku un brīdi, kad varēšu iepazīstināt savu vasaras puķu dobi ar tās šīgada favorīti.
  Liels paldies Veronikai par sēkliņām! Lai brīnumu pilna vasara visiem puķumīļiem!
   

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru