Lapas

piektdiena, 2016. gada 15. janvāris

KRISTĪBĀM UN CITIEM GODIEM

   Mana aizraušanās ar kristību tērpu darināšanu iesākās 2013.gada nogalē, kad pati savām rokām nolēmu uzcakot goda tērpu mana mīluļa- mazdēliņa Linarda lielajai dienai. Tērpa modelis pamatā tika noskatīts kādā pavecā vācu adījumu žurnālā,izlolots garā pārdomu procesā un pārveidots pēc manas gaumes un vēlmēm. Tā nu tapa šis garadarbs- par pašu mazuli garāka kristāmkleita, tai pieskaņota cepurīte un silti tamborēti zābaciņi:



Otrreiz uz kaut ko tādu es gan vairs neparakstītos, taču šādā veidā vai pārveidotu par balto vai rozīgo variantu, esmu gatava komplektiņu arī iznomāt kādam citam mīļam mazulim.
Pirmajam kristību tērpam drīz vien viens pēc otra sekoja vairāki citi pasūtījumi:

Adīts komplekts zēnam- kombinezons, cepurīte un zābaciņi- kristībām aukstajā gada laikā.

Lielākai meitenei tamborēts svētku tērps. Svārku daļa noskatīta interneta plašumos, augšdaļa- mana oriģinālideja. Šobrīd mans favorītmodelis...

Nākošajā foto redzamajai kleitiņai bija nepieciešama jaciņa- vēsāka laika gadījumam. Tā tapa šī bolero jaciņa- arī pilnīgs oriģināldarbs.

Kleitas svārku daļa atkal patapināta no interneta, bet augšdaļu piekombinēju pati.

Abas tērpa daļas vienuviet

un apmēram tā tas varētu izskatīties kopumā...

Tamborēti pasūtījumi ne tikai kleitām, bet arī aksesuāriem pie jau gataviem tērpiem- bolero jaciņa un cepure kristībām.

Adīta kristību kleitiņa zemenīšu rakstā ar ielocēm lejasdaļā.

Pasūtījuma darbiņš no interneta noskatītam modelim- izpildījums mans.

Ļoti interesanta modeļa kardigāns kristībām. Manuprāt, ļoti labi komplektējas ar garām legingu tipa biksēm vai nedaudz platākajām rozā biksēm (skat. tālāk). 

Šīs gan sākotnēji bija adītas kā raudzību tērpa sastāvdaļa mīļai radiniecei, bet baltā variantā ideāli derētu arī kristībām.

Vēl viens variants kristībām ziemā. Diemžēl nezinu, pie kāda apģērba pasūtījums tika komplektēts.

Kristībām aukstajā gada laikā tapa arī šis mans oriģināldarbs. 

Kā papildinājums pie kristību tērpa tapuši arī dažādi mazuļu zābaciņi,zeķītes, cepurītes un matu lentas.









Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru